25 lutego 2014

Włosowa aktualizacja+ farbowanie Schwarzkopf Nectra Color- Pralina

Dziś przychodzę do Was z włosową aktualizacją. Ostatnia była pod koniec grudnia, czyli minęły już dwa miesiące.
W lutym zdecydowałam się na przyciemnienie włosów. Radykalna zmiana nie wchodziła w grę, chodziło mi ciepły, średni blond,- ciężko mi go opisać ;) Zdecydowałam się na drogeryjną nowość, a mianowicie Schwarzkopf-Nectra Color w kolorze nr 845-Pralina.KLIK
Z farbowania jestem zadowolona, kolor wyszedł bardzo ładny, bez plam. Oczywiście ciemne odrosty załapały farbę troszkę mocniej niż wielokrotnie farbowana na blond reszta włosów, ale różnica nie jest drastyczna. Farba ta jest bez amoniaku, pięknie pachnie, nie podrażniła mojego wrażliwego skalpu ani nie wpłynęła negatywnie na kondycję włosów. Do pokrycia całych włosów zużyłam dwa opakowania. Przy następnych farbowaniach na pewno będę sięgać po tą farbę! 

Warkocz-zawijaniec wykonany przez moją koleżankę Dorotę- próbna fryzura na bal licencjacki. Ostatecznie zdecydowałam się na rozpuszczone, wyprostowane włosy. To zdjęcie najlepiej oddaje aktualny kolor włosów.





Po lewej włosy z końcówki grudnia, po prawej z dzisiaj;) Włosy średnio się dziś prezentują, są już 'dwudniowe', dlatego widać braki w objętości. Ciężko mi określić przyrost, wydaje mi się, że 'bez szału'.. Plus wymęczone zimą końcówki proszą rozpaczliwie o podcięcie. 


14 komentarzy:

  1. Masz piekne i geste wlosy :) Nowy kolor bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, naturalny kolor Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu obecne włosy wydają się bardzo ciemne, ale pewnie to kwestia światła. Fryzura świetna, a włosy ładne i zadbane!! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie plecione cudeńka. Kolorek ładny, bardzo naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, naturalny kolor. Chciałabym mieć takie dłuższe włosy, jak Twoje, aby zrobić dłuższy warkocz i upiąć jak koronę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne, zdrowe włosy :-) Kolor również bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor wyszedł bardzo naturalnie :) ja boje sie farbowania w domu, bo mam złe doświadczenia z liceum, więc musze kupę kasy zostawiać u fryzjera :(

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne włosy! W jaki sposób ograniczasz przetłuszczanie się włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warkocz ładnie wyszedł, ale ja też postawiłabym na rozpuszczone. ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy i świetny ten nowy kolor! Aż mnie korci żeby rozjaśnić włosy po to, by potem móc uzyskać taki sam pralinkowy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, masz wspaniałe włosy, w grudniu miały wspaniałą objętość :)

    OdpowiedzUsuń