18 października 2013

Kosmetyczne punkty w Gdańsku.

Lubię kupować kosmetyki stacjonarnie, więc swego czasu aktywnie przeszukiwałam fora i blogi w poszukiwaniu adresów drogerii i sklepów zielarskich. Dziś podzielę się z Wami miejscami, które znalazłam ;)

1. Apteka Gemini
online: http://www.aptekagemini.pl/   stacjonarnie :ul. Jagiellońska 4,ul. Kołobrzeska 63F
 ul. Obrońców Wybrzeża 2, ul. Trzy Lipy 3

Co znajdziemy?
Szampony Batiste- wszystkie rodzaje w cenie 12.99 lub 14.89 zł. 
Olejki Etja- do włosów i ciała,  np. Olej Arganowy 18.89 zł za 50 ml 
Szampony i odżywki Lavera w atrakcyjnych cenach 
Szmapony i odżywki Fitomed
Himalaya Herbals- szampony, odżywki, maska, olejek
Seboradin- szampony, balsamy w dobrych cenach
Suplementy w atrakcyjnych cenach np. biotebal za 18,99 zł -> zazwyczaj kosztuje ok. 30 zł!

Ja zamawiam rzeczy w sklepie internetowym i następnego dnia odbieram w pobliskiej aptece. I radzę dam wybrać takie rozwiązanie, bo apteka jest tania i są tam zawsze meeega kolejki, a odbiór zamówienia jest w osobnym okienku, gdzie kolejki są mniejsze (albo wcale).

2, Hurtownia Relax
online: www.firmarelax.pl  ul Nowogródzka 46- Os. Mickiewicz.  Możliwy odbiór osobisty po uprzednim zamówieniu na stronie internetowej

Co znajdziemy?
Coś, czego w Gdańsku nie ma zbyt wiele, czyli rosyjskie kosmetyki! W dodatku są w dobrych cenach;) np. Serum do twarzy Agafii za 15.50 zł, maska drożdżowa Agafii za 14.50 zł.
Poza tym różne nietypowe specyfiki: mumio, balsam z enzymami pijawek( co prawda do stosowania na skórę, ale jedna z blogerek podobny balsam stosowała na skalp KLIK  i wiele wiele innych.

3.Kosmetykomania
http://www.kosmetykomania.pl/  stacjonarnie: ul. Koziorożca 2 lok 6 - Gdańsk Osowa

Co znajdziemy?
Marki niedostępne w drogeriach, czyli :
E.L.F, Sleek, MeMeMe, pędzle Hakuro, Real Techniques, W7, szampony Batiste
Akcesoria do kąpieli z BOMB Cosmetics(wyglądają cudownie!)
Kremy Skin Blossom, Organix, Mariolu Bio( w sklepie stacjonarnym)

4.Apteka "Natura"
ul. Gospody 3B -Gdańsk-Żabianka
Co znajdziemy?
Rosyjskie kosmetyki ze sklepu bioarp.pl, możliwość zamówienia w aptece, dzięki czemu brak kosztów wysyłki

5.Drogeria Bodyluna 
ul. Opolska 3- Gdańsk-Przymorze
Co znajdziemy?
Rosyjskie kosmetyki- seria Baikal Herbals, kremy Agafii i więcej nie pamiętam, byłam tam jakiś czas temu. Są też dostepne kosmetyki, których nie da się spotkać w sieciowych drogeriach

6. Herbalist La Butiko 
ul. Monte Cassino 25 Sopot

Co znajdziemy?
Półprodukty ze sklepu e-naturalne i ZSK
Maski, balsamy z Bingo Spa
Kosmetyki Rosyjskie- Natura Siberica (szampony i balsamy ok. 30 zł), żele pod prysznic Organic Therapy i Planeta Organica i inne, indyjskie oleje i szampony

7.Sklep Zielarski Fregaria
Gdańskgen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 33- na przeciwko Galerii Przymorze

co znajdziemy?
Olej kokosowy Efavit, ziółka i ciekawe oleje kosmetyczne np. z malin za 18.95 zł, arganowy,z moreli.

W swoim zestawieniu pominęłam drogerie typu natura, Rossmann, Super-Pharm itp, gdyż są znane i ich asortyment jest podobny. Umieściłam tu tylko adresy sprawdzone, sklepy, które kiedyś odwiedziłam.  Zastrzegam sobie prawo do aktualizacji listy!:)

Macie może jeszcze inne, sprawdzone, trójmiejskie adresy? ;)

11 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki post Białostocki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. i katowicki ;pp

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam sklep Ekologiczne kosmetyki w Pasażu Chełmskim ( ul. Cieszyńskiego 38/25 Gdańsk ) ceny są rewelacyjne, miła obsługa, każdy kosmetyk można przetestować, do tego gratisy, testery, jedno wielkie WOW.
    Mają nawet stronę internetową, również mega zaskakująca jak sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od 2 dni mieszkam na Osowie, i juz sie balam, ze po głupi eyeliner bede musiala jechac do centrum, a tu taki dobry sklep an Osowie:) dziękujeci za ten wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze na Osowie mieszkam i prowadzę salon kosmetyczny a o sklepie na Koziorożca nie wiedziałam.Dzięki za ten post juz nie będę musiała jeździć gdzieś dalej szukać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z kolei wypróbowałam sklep internetowy Lifetree.pl, który ma siedzibę w Gdańsku Wrzeszczu. Bardzo szybka przesyłka. Do paczki dostałam gratis dużą torebkę Agafii oraz parę próbek z Orientany. Na pewno jeszcze nie raz tam coś zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  7. UWAGA !! sklep Lawendowa szafa zrobił promocję, jednakże napisali RABAT na WSZYSTKIE PRODUKTY, niestety po dodaniu produktów do koszyka okazało się że nie wszystkie produkty są objęte rabatem. Kupowałam u nich wcześniej ....zawiodłam się nie zrobię tam już zakupów

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię sklep zielarski na przymorzu :P szukam semilac w gdańsku, ale na osowę mam całą wyprawę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również. czy wiecie gdzie jeszcze można je kupić?

      Usuń
    2. w gildii na zaspie i w jantarze koło miszewskiego :P

      Usuń
    3. semilac dostepny w Fashion House na Szadolkach

      Usuń